RACC Mòbil, el primer operador de telefonia orientat a la qualitat i a l’atenció al client
Dimarts 24 març, 2009
- El RACC basa el seu model de qualitat en els seus canals de distribució propis i en els seus serveis d’assistència i atenció postvenda.
- RACC Mòbil ofereix tarifes senzilles i més competitives que els 3 grans operadors
- El nou operador compta amb el suport de la plataforma d’Euskaltel
El RACC, l’Automòbil Club més gran d’Espanya, amb més d’1.100.000 socis, llança el seu operador RACC Mòbil amb l’objectiu d’oferir una oferta de serveis diferencials i traslladar al sector de la telefonia mòbil l’experiència i la qualitat de servei d’assistència característics de l’Automòbil Club. El RACC ha desenvolupat un model “premium” amb tarifes més competitives que les dels grans operadors (Movistar, Vodafone i Orange).
RACC Mòbil compta amb el suport de la plataforma d’Euskaltel, que aporta les eines tecnològiques i els recursos i infrastructures per la realització del servei i subministra suport integral incloent serveis de tràfic, serveis “enabler” de xarxa i sistemes. Per desenvolupar aquesta nova línia de negoci el RACC té previst invertir en tres anys 7,9 M € i gestionar els serveis de 100.000 línies, amb una previsió d’ingressos de 94,5 M €.
Per Josep Mateu, Director General del RACC: “La telefonia mòbil tindrà un rol fonamental en la prestació de serveis a mig termini i el RACC, com a entitat de servei a les persones i a les famílies, vol traslladar a aquest sector el seu model característic de prestació de serveis d’alt valor afegit i d’atenció al client d’alta qualitat”. Segons Josep Mateu: “La nostra voluntat és innovar en el sector de la telefonia i alhora és una oportunitat de desenvolupament tecnològic i de negoci per seguir sent líders en els serveis a l’automobilista”.
MODEL PROPI
El RACC entra en el sector de la telefonia mòbil amb el primer operador de valor d’Espanya, amb un model propi que el distingeix dels grans operadors, que tenen una oferta àmplia i tarifes complexes, i dels operadors virtuals, amb ofertes senzilles i preus low cost. RACC Mòbil es posiciona amb preus competitius i clars per als usuaris, serveis diferencials i atenció postvenda d’alta qualitat. El RACC pot desenvolupar un model de negoci propi i competir de manera diferent en el sector de la telefonia mòbil perquè compta amb:
-
Xarxa de vendes pròpia i multicanal integrada (215 oficines pròpies, call center propi i web: www.racc.cat / www.racc.es).
-
Call center propi, dissenyat per a l’atenció personalitzada i resol.lució de problemes més urgents 24 hores
-
Experiència en serveis d’emergències i post venda, 24 hores i d’alta qualitat
-
Marca reconeguda vinculada als atributs de qualitat de servei
-
1.100.000 socis que confien la seva seguretat en la qualitat del servei del RACC
El model de RACC Mòbil es caracteritza per:
1. Serveis exclusius
- Serveis de localització amb GPS per millorar la localització en cas d’avaria mecànica del vehicle i per prestar assistència sanitària urgent
Servei d’assistència al mòbil (Help Desk), exclusiu i gratuït, a través de personal especialitzat - Gestió de la reparació del mòbil en cas d’avaria
- Mòbil de substitució vil de substitució en cas de reparació del terminal
- Enviament gratuït dels terminals a la direcció escollida pel client
- Subvenció de terminals
- Àrea del client en www.racc.es/ www.racc.net
- Prevenció d’ús fraudulent
- Programa de fidelització 100% RACC amb descomptes en tots els serveis del RACC
2. Tarifes competitives i oferta fàcil de comprendre
- Tarifes més competitives que els 3 grans operadors, amb fins a un 20% de descompte sobre la factura
- Tres plans de preus, Club, Única i Escapa’t, per a les modalitats de contracte i prepagament
- Pla d’estalvi enfocat a la família, que facilita fins un 15% d’estalvi en la factura
- Catàleg de terminals acotat d’alt valor i segmentat per tipus d’ús entre els 20 models més venuts del mercat (Nokia, Sony Ericsson i HTC).



