Dissabte 03 juny, 2023 català   |   castellano

Banc Sabadell i el RACC acorden treballar conjuntament en la prestació de serveis als clients i la promoció de l’ús de les targetes de crèdit

Dimarts 31 març, 2009

Acords | Corporatiu

Banc Sabadell vol ampliar les prestacions de les seves targetes de crèdit i oferir, entre els seus clients, promocions de viatges del RACC amb condicions de preus i de finançament molt favorables

Banc Sabadell i el RACC han signat avui un acord de col·laboració per oferir productes i serveis de l’Agència de Viatges del RACC als clients en condicions especials i incentivar així mateix l’ús de les targetes de crèdit.

L’acord, signat per Jaume Guardiola, conseller delegat de Banc Sabadell, i Josep Mateu, director general del RACC, estableix que Banc Sabadell actuarà a partir d’ara com a preescriptor als seus clients dels serveis que ofereix el RACC (viatges, compra d’entrades, contractació de serveis turístics, etc.).

El banc també finançarà, a tres mesos i sense interessos, el viatge o l’esdeveniment cultural que contractin els clients, amb càrrec a la seva targeta de crèdit de qualsevol de les marques comercials de Banc Sabadell (SabadellAtlántico, Banco Herrero o Solbank).

Per la seva part, el RACC serà proveïdor de promocions de viatges exclusius i establirà un servei d’atenció telefònica o contact center específic, on s’atendran les trucades dels clients interessats a contractar algun dels serveis i ofertes que se’ls hi oferiran.

Els clients dels viatges del RACC disposen de la garantia de RACC Viatges 24 h, un servei pioner d’assistència permanent al viatger, les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, des de qualsevol part del món. Aquest servei presta assistència per a ajudar a resoldre els imprevistos que es puguin produir durant el viatges a qualsevol part del món. El 2008, 335.756 persones van viatjar amb l’Agència de Viatges 24h del RACC.